Podczas trwających targów TRAKO Izba Gospodarcza Transportu Kolejowego i KOW media&marketing, wydawca „Kuriera Kolejowego” podpisali umowę o współpracy w działaniu na rzecz rozwoju transportu kolejowego.
„Przez podpisanie niniejszego dokumentu strony zgodnie deklarują wolę rozpoczęcia współpracy zorientowanej na promocję transportu kolejowego w mediach i wspieranie rozwoju mediów promujących ten transport. Podstawowym celem współpracy jest wpływanie na rozwój transportu kolejowego przez informowanie o wydarzeniach z branży i jego promocję oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku branży kolejowej wśród społeczeństwa” – możemy przeczytać w umowie, którą podpisali dziś Dariusz Kostrzębski, prezes zarządu KOW media&marketing i Stanisław Kogut, prezes zarządu IGTL.
Izba jest organizacją skupiającą 80 przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na rynku kolejowym.
– Ogromnie się cieszę z podpisania umowy. Liczę bardzo na wsparcie merytoryczne, ponieważ Izba skupia bardzo wielu, dysponujących ogromną wiedzą ekspertów rynku kolejowego. Ich wiedzę i doświadczenie chcielibyśmy wykorzystać w promocji transportu kolejowego, podkreślając przy tym dobre praktyki biznesowe w branży kolejowej – zaznaczył Dariusz Kostrzębski, prezes KOW media&marketing.
KOW prowadzi działalność w zakresie wydawniczym, poligraficznym i marketingowym, jest wydawcą takich magazynów jak: dwutygodnik „Kurier Kolejowy”, miesięczniki „W Podróży” czy „Na Przejazd”. Ostatnio spółka wydała grę „Stawiam na kolej”, która miała swoją premierę wczoraj na targach TRAKO.