Konsultacje archiwalne


Rządowe Centrum Legislacyjne prowadzi konsultacje projektu o nazwie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu informacji dotyczących publicznego transportu zbiorowego oraz wzorów formularzy do przekazywania tych informacji.
Zachęcamy do przekazania uwag na adres igtl@igtl.pl

Zgodnie z ustaleniami ze spotkania z 12.04 GR Kryteria Wyboru, kiedy omawiane było doświadczenie personelu, PKP PLK SA zobowiązała się do przesłania zapisów IDW dotyczących doświadczenia (aktualne zapisy do pobrania poniżej), Uczestnicy spotkania wskazywali, że warunki udziału powinny zostać obniżone, aby nie zamykać rynku w związku z brakami personelu na rynku. Podniesiono również kwestię niedopuszczalności sytuacji, kiedy personel jest wprowadzany tylko do oferty, a umowę realizuje ktoś zupełnie inny, ponieważ to może powodować korekty ze strony CUPT.

Zgodnie z ustaleniami podjętymi na spotkaniu GR Zapisy Umów, PKP PLK SA przekazała wersje edytowalne umów bazowych.

1) Projektuj i buduj oraz Buduj – wersja aktualna (po zmianach z dnia 27 lutego 2018)
2) Projektuj i buduj oraz Buduj – wersja z ubiegłego roku
3) Karta gwarancyjna – wersja aktualna i poprzednia
4) Notatka ze spotkania z 11 kwietnia 2018 r.

Odniesienie się do zawartych zapisów i naniesienie w trybie śledź zmiany ewentualnych uwag jest możliwe do 29.06. 2018

Komisja Europejska zaprezentowała zestaw dokumentów związanych z projektem rozporządzenia w sprawie działań usprawniających rozwój sieci TEN-T. Wszystkie dokumenty można pobrać klikając w linki poniżej. Zapraszamy do przekazania opinii do Biura IGTL do 10 lipca br. 

Agencja Kolejowa Unii Europejskiej udostępniła najbardziej aktualne projekty dokumentów związanych z częściową rewizją TSI "Hałas". Dokumenty ze względu na ich roboczy charakter dostępne są wyłącznie w języku angielskim. Zapraszamy do zapoznania się z ich treścią i przekazania ewentualnych uwag na adres igtl@igtl.pl. Nasza organizacja, jako członek ERFA, bierze udział w pracach Grupy Roboczej ERA zajmującej się tym zagadnieniem i ma możliwość bezpośredniego prezentowania postulatów polskich przesiębiorców.

Komisja Europejska rozpoczeła konsultacje publiczne dotyczące przyszłości Polityki Spójnościw perspektywie finansowej po 2020 roku. Jest to kwestia niezwykle istotna z punktu widzenia polskiej branży kolejowej, ponieważ większość środków UE przeznaczonych na modernizację systemu kolejowego pochodzi z funduszy wspierających Politykę Spójności.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi na stronach KE

Strony