Konsultacje archiwalne


Komisja Europejska prowadzi konsultacje publiczne rozporządzenia dot. certyfikacji ECM. Zapraszamy do składania uwag na adres igtl@igtl.pl do 15 marca 2019.

Minister Przedsiębiorczości i Technologii skierował do konsultacji publicznych projekt ustawy – Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem i oceną skutków regulacji oraz projekt ustawy – Przepisy wprowadzające – Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem i oceną skutków regulacji.

Uwagi można przekazać za pośrednictwem IGTL, wysyłając je w formie edytowalnej na adres igtl@igtl.pl do 11 lutego 2019 r.

Ministerstwo Finansów prowadzi prace legislacyjne związane z ustawą o monitorowaniu przewozów. Izba Gospodarcza Transportu Lądowego jest od początku zaangażowana w konsultacje brzmienia przepisów. dzięki naszej aktywności udało sie wprowadzić w tekście rozporządzenia wyłączenie z obowiązku stosowania geolokalizatorów w transporcie kolejowym. W ostatnim czasie zgłosiliśmy kolejne uwagi dotyczące szczegółów technicznych w zakresie zgłoszeń.

Dokumenty do pobrania znajdują się poniżej.

Izba Gospodarcza Transportu Lądowego przekazała do Ministerstwa Infrastruktury stanowisko w sprawie najnowszej wersji rozporządzenia w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji. Stanowisko dotyczy kwestii podwójnej obsady w pojazdach nie spełniających norm widoczności oraz oględzin taboru jest poniżej.

Rządowe Centrum Legislacyjne prowadzi konsultacje projektu o nazwie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu informacji dotyczących publicznego transportu zbiorowego oraz wzorów formularzy do przekazywania tych informacji.
Zachęcamy do przekazania uwag na adres igtl@igtl.pl

Zgodnie z ustaleniami ze spotkania z 12.04 GR Kryteria Wyboru, kiedy omawiane było doświadczenie personelu, PKP PLK SA zobowiązała się do przesłania zapisów IDW dotyczących doświadczenia (aktualne zapisy do pobrania poniżej), Uczestnicy spotkania wskazywali, że warunki udziału powinny zostać obniżone, aby nie zamykać rynku w związku z brakami personelu na rynku. Podniesiono również kwestię niedopuszczalności sytuacji, kiedy personel jest wprowadzany tylko do oferty, a umowę realizuje ktoś zupełnie inny, ponieważ to może powodować korekty ze strony CUPT.

Strony