DB Schenker Rail Polska utrzymuje wysoki poziom satysfakcji Klienta

08/2015 VC 1/1 DB Schenker Rail Polska utrzymuje wysoki poziom satysfakcji Klienta Po raz kolejny ogólny poziom zadowolenia klientów wzrósł osiągając 5,9 punktów w siedmiostopniowej skali • Wysoko oceniono proces kontraktowania (6 pkt), realizację transportu (5,8 ) oraz fakturowania (5,8 pkt.) • Klienci deklarują kontynuację relacji biznesowych oraz chętnie rekomendują usługi DB Schenker Rail Polska innym podmiotom na rynku. Od kilku lat widać pozytywny trend w wynikach badania satysfakcji klientów osiąganych przez DB Schenker Rail Polska. Ogólny poziom zadowolenia z usług świadczonych przez Spółkę stale wzrasta. W tegorocznym badaniu osiągnął on poziom 5,9 pkt, w porównaniu do lat ubiegłych, w których wyniósł on 5,8 pkt w 2013r. oraz 5,6 pkt. w 2012r. Tak dobre wyniki są dowodem na to, że konsekwentnie realizowana strategia, mająca na celu dbałość o klienta, przynosi wymiernie korzyści dla całej firmy. Podtrzymanie relacji z klientami – nie tylko tych na co dzień, ale również podczas targów czy innych spotkań – ma swoje odzwierciedlenie w wynikach badania satysfakcji. "Bardzo dobre wyniki osiągnięte w tegorocznym badaniu dowodzą, że nasze wysiłki oraz dążenie do spełniania indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów są skuteczne. Jednocześnie przemawiają one za tym, że nasza strategia i kierunek, w którym podążamy są słuszne, a marka jest dobrze postrzegana na rynku. Ponadprzeciętne wyniki potwierdzają również wysokie standardy naszej pracy i wysiłki, aby sprostać wszelkim wyzwaniom, jakie stawia przed nami klient" – mówi Marek Staszek, Prezes Zarządu DB Schenker Rail Polska. "Dziękuję naszym klientom za wszystkie wyrażone opinie oraz przekazane informacje i sugestie. Każda z nich ma dla nas istotne znaczenie w dalszym rozwoju oraz kreowaniu nowych produktów, jak też pomaga nam w osiąganiu coraz lepszych wyników w obszarze jakości obsługi klienta" – dodaje Marek Staszek Badanie realizowane jest od 2011 roku przez niezależny instytut badania opinii IPSOS GmbH w formie wywiadów telefonicznych. Frekwencja tegorocznego badania przekroczyła 75% co świadczy o tym, że klienci cenią sobie możliwość podzielenia się swoją opinią o firmie. Jest to również potwierdzenie rosnącego zaangażowania klientów w rozwój produktów i doskonalenie usług oferowanych przez spółkę. Istotnym elementem badania jest ocena realizacji każdego etapu łańcucha transportowego: począwszy od konsultacji i doradztwa, poprzez proces kontraktowania i bieżącą informację o realizacji usługi do fakturowania. Każdy element został wysoko oceniony. W efekcie klienci deklarują kontynuację relacji biznesowych oraz chętnie rekomendują usługi DB Schenker Rail Polska innym podmiotom na rynku. Kolejne badanie satysfakcji klienta spółka będzie realizować wiosną 2017 roku. DB Schenker Rail Polska S.A oraz DB Schenker Logistics (Schenker Sp. z o.o.) należą do grupy DB Schenker, będącej częścią Deutsche Bahn AG.DB Schenker Rail Polska oferuje kompleksowe usługi transportowe i logistyczne w obszarze towarowego transportu kolejowego w ramach pan -Europejskiej sieci DB Schenker Rail. DB Schenker Logistics (Schenker Sp. z o.o.) oferuje pełny zakres rozwiązań logistycznospedycyjnych, transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i magazynowanie.